"Save my family home": Linnea Quigley arruïnada


"Hola amics i fans. El meu nom Linnea Quigley -la reina del crit dels Estats Units-. He estat en més de 100 pel·lícules, incloent-hi Return Of The Living Dead, Malson a Elm Street 4 i Night Of The Demons per nomenar uns quants.

Fa uns quants anys que vaig deixar apartada lleugerament la meva carrera i em vaig mudar a casa dels meus pares per cuidar-los. El temps que he estat cuidant els meus diners s'ha anat esgotant i la casa ha desenvolupat un seriós problema del terrat. He intentat de moltes maneres aconseguir els diners necessaris per reparar-la, però res no va funcionar. Els meus pares estan millor i recentment he començat a tornar a la feina, però no puc arribar amb els diners prou ràpid per salvar la casa.

La setmana passada vaig rebre una estimació del que ens costarà: 10.000 $ arreglar el sostre i entre 5,000 $-8,000 $ reparar els danys a l'interior de la casa. El panell de guix ha caigut del sostre i la paret a alguns llocs. També la meva roba sestà degradant i altres coses. Fins i tot hi havia floridura negra a diversos llocs.

Sóc un amant dels animals i n'he rescatat molts, a més d'ells comparteixen la casa amb mi.

Els demano que si us plau m'ajudeu a salvar la meva família i la casa, i jo i els meus animals rescatats tenir un lloc segur per viure.

Gràcies!

Amor,
Linnea Quigley
"


De pedra ens hem quedat en llegir aquests text. I no precisament pel fet que una família es quedi sense casa, sense diners i sense res, que és una cosa que per desgràcia passa a massa llocs i famílies a tot el món, sinó pel fet que li passi a algú que va arrasar a la petita i gran pantalla dels 80, i en menor mesura dels 90... Una pena arribar a aquests límits de decadència professional. 

Li desitgem molta sort a la teva capacitació. No va pel mal camí, de moment ha aconseguit gairebé 5.000 dòlars dels 18 que s'ha proposat.

Si algú vol llegir més sobre el tema o aportar una mica de diners ha d'anar a aquesta pàgina:  





Publica un comentari a l'entrada

0 Comentaris